-
آرشیو :
نسخه زمستان 1399
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
12667
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
رسول وظیفه
-
کلید واژه :
کیفیت درک شده، قصد خرید مجدد، ارزش درک شده فروشگاههای زنجیره ای رفاه آذربایجان شرقی.
-
مراجع :
1. اخوان فر، امیر، رضیعی، سادات) 1395 (بررسی رابطه ی بین کیفیت خدمات الکترونیکی، کیفیت درک شده و اعتماد با قصد خرید مجدد (مطالعه موردی: کلیه مشتریان شعب بانک ملت شهرستان گرگان( دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و اقتصاد.
2. اسمعیلی، محسن و غلامرضا امانی، (1397)، "نقش نگرش به تبلیغات ورزشی بر ارزش ادراک شده و قصد خرید (مطالعه موردی: مشتریان منطقه آزاد چابهار)" سامانه نشریات علمی پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی دوره ۸، شماره ۱۶.
3. بغداساريان، گالو، (1394) "ررسی رابطه ارزش ادراک شده توسط مشتری بر وفاداری مشتریان با در نظر گرفتن نقش تعدیل گر تجربه برند"، مديريت اجرايي، كارشناسي ارشد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف اباد.
4. حسینی، میرزا حسن و مهدی رضائی، (1390). بررسي عوامل مؤثر بر وفاداري به برند در بازار فرآورده¬هاي لبني. چشم انداز مديريت بازرگاني، 5 (38)، 57-79.
5. رستگار، عباسعلی و مهری شهریاری، (1397) "از تصوير مركز خريد تا تمايل به خريد با ارزش خريد ادراك شده، رضايت مشتريان و ترجيح مشتريان (مطالعه موردي: مراكز خريد شهر سمنان)" نشریه علمی پژوهشی مدیریت بازرگانی، مقاله 11، دوره 10، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 643-658.
6. شیخ پور، گلناز و سعید بقایی، ۱۳۹۶، بررسی رابطه بین گرایش به اعتماد با قصد خرید مجدد با توجه به نقش میانجی رضایت مشتریان در شرکت های فروش آجر سفال استان گلستان، دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، تهران، موسسه آموزش عالی صالحان.
7. عسکریان، فریبا و بهزاد اکبرزاده، (1394)، "بررسی رابطه بین ارزش ادراک شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان" دوفصلنامه مدیریت و توسعه ورزش، سال پنجم، شماره اول، پیاپی 8.
8. منصوری، مهدیه، خداداد حسینی، حمید، کردناییج، اسداله (1395) "تاثیر ارزش های مصرف به قصد خرید مجدد" پایان نامه مدیریت بازرگانی دانشگاه تربیت مدرس.
9. موسوی، حبیب؛ پایدار، فرانک، (1395)، "رابطه اعتماد، ارزش درک شده و قضد خرید مجدد مشتریان" چهارمین کنفرانس بین المللی پژوهش های نوین در مدیریت اقتصاد و حسابداری.
10. Atil Bulut. Z. (2015). Determinants of Repurchase intention in online shopping: A Turkish consumers perspective, , International Journal of Business and Social Science, Vol. 6, No. 1.
11. Bianchi, C., & Drennan, J. (2013). Antecedents of Consumer Brand Loyalty in the Chilean Wine Industry. Strategic Management in Latin America Conference,. Mexico city: Rio Hondo Campus.
12. Bohrer, M. F. (2007). Discriminant analysis of Akers brand equity model on top-of-mind awareness/ brand prospective hospital patients. Anderson University.
13. Clarke, S. (2003). Closing the deal: GM's marketing dilemma and its franchised dealers. Business History , 45 (1), 60-79.
14. Davis, S. (2002). Brand asset management: How businesses can profit from the power of brand. Journal of Consumer Marketing , 19 (4/5), 351.
15. Diallo, M. F. (2012). Effects of store image and store brand price-image on store brand purchase intention: Application to an emerging market. Journal of Retailing and Consumer Services, 19, 360–367.
16. Erics, A., Candan Burcu, F., & Yildirim, H. (2012). The effect of brand satisfaction, trust and brand commitment on loyalty and repurchase intentions. Procedia -Social and Behavioral Sciences , 58, 1395-1404.
17. Keller, K. L., & Donald, R. L. (2006). Brands and branding: Research findings and future priorities. Marketing Science , 25 (6), 740-759.
18. Liang, LJ., Choi HSC & Joppe,M. (2017). Understanding repurchase intention of Airbnb consumers: perceived authenticity, electronic word-of-mouth, and price sensitivity. Journal of Travel & Tourism Marketing.
19. Soyoung kim, byongho jin, validating the retail service quality scale for Us and Korean customer of discount stores: .journal of Servise Marketing ,Vol.16,No .3, 2002, pp 223-237
- صفحات : 75-83
-
دانلود فایل
( 1,018.04 KB )