-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
12625
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
علی شجاعی فرد
-
کلید واژه :
رضایت مندی، خریداران خارجی، فروش، صادرکنندگان پسته تهران، تباین فرهنگی.
-
مراجع :
1- ابراهیمی صدرآبادی مهناز، میرمهدی سیداصفهانی، محسن اکبرپورشیرازی(1397)، ارائه مدلی جهت شناسایی عوامل موثر بر رضایت مشتری از خدمات پس از فروش، مجله اندیشه آماد، پیاپی ۶۴، صص ۷۳ -۸۸.
2- پاکدامن رضا (1390)، فرایند مذاکره و تحقیق معاملات بینالمللی (پیش نیازها، هدایت مذاکرات و پیگیری توافقات)، شرکت چاپ و نشر بازرگانی.
3- حاجیان جواد(1395)، شناسایی عوامل موفقیت آمیز در فر ایند مذاکره تجاری بین تجار کشور های ایران و روسیه(مطالعه موردی: تجار فعال در استان مازندران)، پایان نامه ارشناسی ارشد رشته مدیریت بازرگانی گرایش بازرگانی بین الملل، موسسه آموزش عالی راه دانش.
4- دهقانی سامانی نسترن، زمانی مقدم افسانه (1392) ارائه مدل و شاخصی اولیه به منظور شناسایی و سنجش عوامل موثر بر رضایت و وفاداری مشتری در صنعت خودرو،تحقیقات بازاریابی نوین، دوره 3، شماره 4، ص 155-168.
5- رنجبريان بهرام, زاهدي سيدمحمد(1386) بررسي اثرات تکرار سفر به اصفهان بر ميزان رضايت گردشگران خارجي، جغرافيا و توسعه ناحيه اي، دوره 5، شماره 9، ص65-78.
6- کاووسی، مریم(1392) شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در فرایند مذاکره تجاری با چین، پایان نامه دوره کارشناسی ارشد در رشته مدیریت بازرگانی، دانشگاه مازندران.
7- محمدي حسين, بهرامي نسب مهسا(1392) ارزيابي عوامل موثر بر عرضه و تقاضاي صادرات پسته ايران (رهيافت خود توضيح برداري VAR))، اقتصاد كشاورزي (اقتصاد و كشاورزي)، دوره7،شماره4، ص23-42.
- صفحات : 114-121
-
دانلود فایل
( 629.98 KB )