-
آرشیو :
نسخه تابستان 1399 - جلد اول
-
نوع مقاله :
پژوهشی
-
کد پذیرش :
12629
-
موضوع :
موضوعی تعریف نشده!
-
نویسنده/گان :
رسول وظیفه
-
کلید واژه :
مدیریت دانش، عملکرد سازمان، منابع انسانی استراتژیک.
-
مراجع :
[1] احسان نجار، (1391) ، " بررسی رابطه بین مدیریت دانش و عملکرد سازمانی کارکنان ستادی بانک ملت" غیر دولتی - دانشگاه آزاد اسلامی - دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی - دانشکده مدیریت و حسابداری.
[2] آرزو فرج زاده(1392) ، «رابطه بین استراتژی مدیریت دانش (اشتراک دانش) و نوآوری با عملکرد بانکهای صادرات گیلان» دولتی - دانشگاه پیام نور (وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری) - مرکز پیام نور تهران - دانشکده علوم انسانی.
[3] امین افشار، (1391) ،" بررسی نقش واسط مدیریت کیفیت جامع (TQM) در تأثیر مدیریت دانش (KM) بر عملکرد سازمانها (مورد مطالعه: شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری خراسان) دولتی - وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری - دانشگاه فردوسی مشهد - دانشکده علوم اقتصادی.
[4] محقر، علی و کریمی دستجردی، داوود و معین نجف آبادی، فاطمه و بیاضی، علی(1387)،"بررسی تاثیر متغیرهای وضعیتی بر فعالیتهای مدیریت کیفیت و عملکرد سازمانهای سرآمد ایرانی با اقتباس از کاپلان و نورتون"، نشریه مدیریت صنعتی، دوره اول، شماره اول، صص 138-125.
[5] محمد هادی منصوری، (1393)،" رابطه مدیریت دانش مشتری (CKM) بر بهبود عملکرد سازمان در بین مدیران و کارشناسان بانک مهر اقتصاد استان مازندران" اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی . شرکت کارآفرینان دانشگاهی منطقه آزاد انزلی.
[6] مقیمی، سید محمد و رمضان، مجید،(1392)، پژوهشنامه مدیریت، جلد 10، "مدیریت دانش و فناوری اطلاعات، تهران، ترمه.
[7] منا رضوانی،(1389)، "بررسی تاثیر مدیریت دانش بر عملکرد مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان اصفهان" دولتی - دانشگاه پیام نور (وزارت علوم، تحقیقات، و فناوری) - مرکز پیام نور تهران - پژوهشکده علوم اجتماعی و اقتصادی.
[8] نوناکا، ایکوجیر و دهیرو تاکاتاکوچی؛ (1385) شرکتهای دانش آفرین: چگونه شرکتهای دانش آفرین نوآوری رامحقق میسازند؟، ترجمه علی عطارفر، جبار اسلامی، آناهیتا کاوه و سعیدآنالویی. قم:سماء قلم.
- صفحات : 93-107
-
دانلود فایل
( 933.29 KB )