بررسی تاثیر راهکارهای عملیاتی بر ارتقاء تمکین مالیاتی (در نظام مالیات بر ارزش افزوده) (مطالعه موردی: سازمان امور مالیاتی استان ایلام)
- آرشیو : نسخه تابستان 1397- جلد اول
- موضوع : موضوعی تعریف نشده!
- نویسنده/گان : حمید مسیب زاده، محمدرضا رخیده
- کلید واژه : کیفیت درک شده ، قصد خرید مجدد، ارزش درک شده، فروشگاههای زنجیره ای رفاه آذربایجان شرقی .
- Title : The effect of perceived quality on customers' intention to repurchase with the mediating role of perceived value (Case study: Customers of East Azarbaijan welfare chain stores)
- صفحات : 76-88
- دانلود فایل ( 751 KB )